Ads 468x60px

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Ποιος είναι ο πρώτος ανοιχτά γκέι μποξέρ;

Το "USA Today" γράφει ότι ο Ορλάντο Κρουζ που κατετάγη τέταρτος στην κατηγορία των ελαφρών βαρών του WBO, δήλωσε:
«Ήδη αγωνίζομαι για περισσότερο από 24 χρόνια και όσο συνεχίζω την ανοδική καριέρα μου, θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου. Θέλω να προσπαθήσω να είμαι το καλύτερο πρότυπο που μπορώ για τα παιδιά που μπορεί να βλέπουν την πυγμαχία ως επαγγελματική καριέρα. Είμαι και πάντα ήμουν ένας περήφανος άντρας από το Πουέρτο Ρίκο. Είμαι και πάντα ήμουν ένας περήφανος ομοφυλόφιλος άντρας».

Ο Κρουζ είναι 31 χρονών και ξεκίνησε την πυγμαχία στην ηλικία των 7 ετών. Η ερασιτεχνική καριέρα του κορυφώθηκε με την συμμετοχή του στην Ολυμπιακή Ομάδα του Πουέρτο Ρίκο το 2000 για τους Ολυμπιακούς του Σίδνεϊ. Μεταξύ των μελών της ομάδας του ήταν και πρώην παγκόσμιοι πρωταθλητές όπως ο Miguel Cotto και ο Ivan Calderon.

Ο μόνος που είχε πράξει κάτι παρόμοιο ήταν ο Emile Griffith, ένας πρωταθλητής της δεκαετίας του ’50 και του ’60 δήλωσε στο "Sports Illustrated" ότι είναι ομοφυλόφιλος, όμως το έκανε μετά το τέλος της καριέρας του. Ο Griffith είναι σήμερα 74 χρονών και πάσχει από άνοια.

Επιμέλεια: Μάριος Μπουμπής

zougla.gr
 
google.com, pub-2307179205858287, DIRECT, f08c47fec0942fa0