Ads 468x60px

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Κι όμως δεν είναι η Ελένη Φουρέιρα!

Βλέποντάς την, υπάρχει μια σιγουριά ότι πρόκειται για την Ελένη Φουρέιρα.
Όχι μόνο όμως δεν είναι η Ελένη Φουρέιρα, αλλά η κοπέλα της φωτογραφίας δεν έχει και καμία σχέση με την τραγουδίστρια.
Πρόκειται για την Χριστίνα Παπαδέλη, της οποίας η ομοιότητα με την Ελένη Φουρέιρα, είναι τουλάχιστον εκπληκτική.
Η ίδια παραδέχτηκε στην espresso ότι πολλές φορές την μπερδεύουν με την τραγουδίστρια, ενώ διηγήθηκε και ένα πρόσφατο περιστατικό: «Πριν από μερικές ημέρες έβγαινα από ένα μαγαζί και κάποιος έτρεξε από πίσω μου για να μου ζητήσει να του υπογράψω επάνω σε μια χαρτοπετσέτα»! Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η Χριστίνα Παπαδέλη είναι μόλις 21 ετών, έχει τελειώσει βοηθός φαρμακοποιού και τα βράδια εργάζεται ως χορεύτρια σε γνωστό κλαμπ της Αθήνας: «Τελείωσα πέρυσι βοηθός φαρμακοποιού και τώρα ψάχνω ένα φαρμακείο για να ξεκινήσω να δουλεύω και πρωί. Ο χορός είναι το πάθος μου» λέει και συνεχίζει μιλώντας για την ομοιότητά της με την Ελένη Φουρέιρα: «Πάντα είχα σγουρά, φουντωτά μαλλιά. Όταν πρωτοξεκίνησε η Φουρέιρα, νομίζω πως ήταν ξανθιά. Τώρα που τα έχει κάνει πιο σκούρα μας μπερδεύουν όλο και περισσότεροι. Στο μαγαζί όπου χορεύω, ο κόσμος που δεν με ξέρει με κοιτάει επίμονα, γιατί νομίζει πως είμαι η τραγουδίστρια. Βέβαια, εγώ δεν νομίζω πως μοιάζουμε πολύ».


gossip-tv.gr
 
google.com, pub-2307179205858287, DIRECT, f08c47fec0942fa0