Ads 468x60px

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Tζούλια Αλεξανδράτου: Φεύγω για πάντα

Ενώ ουσιαστικά λειτούργησε ως αφορμή για να αποκαλύψει τα επόμενα σχεδιά της που περιλαμβάνουν γάμο, ξενιτιά και απόσταση ασφαλείας από τα «σκατά».

«Δεν έχω καμία σχέση με την ταινία αυτή την καινούργια του Σειρηνάκη. Είναι σκηνές από το casting που έκανα πριν τρία χρόνια. Το πορνό το έχω βγάλει από τη ζωή μου. Άλλαξα. Έχω τραβηχτεί από αυτό που λένε Showbiz εδώ και τρία χρόνια. Πέρασα πολλά, έκανα πολλά, έζησα προκλητικά, πήρα λεφτά με εκμεταλλεύτηκαν σχεδόν όλοι όσοι ήταν δίπλα μου. Η απόφασή μου όμως δεν αλλάζει. Δεν μπαίνω ξανά στα σκατά».
Αυτό δήλωσε στο gossip-tv.gr η Τζούλια Αλεξανδράτου. Και μάλιστα, σύμφωνα με το σχόλιο του δημοσιογράφου στον οποίο μίλησε τηλεφωνικά, κλαίγοντας. Ουσιαστικά αυτό που θέλει είναι να ξεκινήσει μια νέα ζωή μαζί με τον συντροφό της Κριστιάν.
Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει: «Θα μείνω στην Ελλάδα έναν ακόμη μήνα και τον Σεπτέμβριο φεύγω για πάντα στην Αυστρία. Θ΄ακολουθήσω τον σύντροφό μου διότι αποφασίσαμε ότι θα ζήσουμε μαζί και θα παντρευτούμε»

newsbomb.gr
 
google.com, pub-2307179205858287, DIRECT, f08c47fec0942fa0