Ads 468x60px

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Εξομολόγηση Παπανδρέου: "Δεν ήθελα να γίνω πολιτικός"

 Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, στην τελευταία του συνέντευξη, μιλώντας στο BBC, πριν τις εκλογές με υποψήφιο τον Ευάγγελο Βενιζέλο,
εξομολογήθηκε ότι δεν ήθελε να γίνει πολιτικός αλλά -κατά κάποιον τρόπο- επηρεάστηκε έντονα από το οικογενειακό του περιβάλλον: ««Δεν μου αρέσουν οι λέξεις κληρονομιά και αριστοκρατία. Είμαι από δημοκρατική χώρα και τόσο ο πατέρας μου όσο και ο παππούς μου ήταν αγωνιστές. Θα μπορούσα να ήμουν ακαδημαϊκός. Όλοι θέλουμε να ακολουθήσουμε το δρόμο μας, όμως είχα πολιτικές επιρροές κι έτσι αναμείχθηκα με την πολιτική».

Στη συνέχεια, ο πρώην πρωθυπουργός αποκάλυψε ότι θα ήθελε να ανοίξει μια σχολή για τη δημοκρατία στην Ελλάδα: «Η Ελλάδα είναι η χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία. Σκεφτόμουν να ανοίξω μια σχολή για την εκπαίδευση των πολιτικών, με εκπαίδευση για τη δημοκρατία» τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Παπανδρέου!

Στη συνέχεια, ο κ. Παπανδρέου σημείωσε ότι στενοχωριέται όταν ακούει ότι το πρόβλημα είναι ελληνικό αφού -όπως εξήγησε- αποδείχθηκε περίτρανα ότι είναι ευρωπαϊκό, ενώ υπογράμμισε ότι ο ίδιος παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάδας: «Είμαι αισιόδοξος. Η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει. Έχει πολλές δυνατότητες».

Πηγη:
nadata.gr
 
google.com, pub-2307179205858287, DIRECT, f08c47fec0942fa0