Η αδιαθεσία που αισθάνθηκε ο Θοδωρής Αθερίδης το περασμένο
Σάββατο, λίγο μετά το τέλος της παράστασης που πρωταγωνιστεί, κατέληξε
σε λιποθυμία.
Μετά το συμβάν ο ηθοποιός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και γι΄αυτό το λόγο δεν έγινε η βραδινή παράσταση.
Ο Θοδωρής Αθερίδης έμεινε στο νοσοκομείο για ένα 24ωρο όπου
και του έγιναν οι απαιτούμενες εξετάσεις και από χθες αναρρώνει και
ξεκουράζεται στο σπίτι του αφού ο λόγος της λιποθυμίας του ήταν η
υπερκόπωση, σύμφωνα με το tlife.gr.
Οι παραστάσεις του έργου «Art», που συμπρωταγωνιστεί με τους Άλκη Κούρκουλο και τον Μιχάλη Οικονόμου, θα συνεχιστούν από την Τετάρτη.
Μετά το συμβάν ο ηθοποιός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και γι΄αυτό το λόγο δεν έγινε η βραδινή παράσταση.
Οι παραστάσεις του έργου «Art», που συμπρωταγωνιστεί με τους Άλκη Κούρκουλο και τον Μιχάλη Οικονόμου, θα συνεχιστούν από την Τετάρτη.
http://www.thestival.gr
