Ads 468x60px

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

ΝΤΑΪΑΝΑ ΙΓΡΟΠΟΥΛΟΥ "ΔΕΝ είμαι συνοδός πολυτελείας"

Η Νταϊάνα Ιγροπούλου, είναι ένα όμορφο κορίτσι 22 ετών, που γνωρίσαμε από τα καλλιστεία 2009, όπου κατέκτησε τον τίτλο της αναπληρωματικής Σταρ Ελλάς.

Τη Δευτέρα, η νεαρή που πλέον σπουδάζει υποκριτική στο Λονδίνο, είδε σέξι φωτογραφίες της να φιγουράρουν σε ιστοσελίδα με συνοδούς πολυτελείας!
Σοκαρισμένη και εξαγριωμένη, έσπευσε να διευκρινίσει ότι ουδεμία εμπλοκή δεν έχει η ίδια με όλο αυτό.
“Δεν είμαι συνοδός πολυτελείας. Δεν κάνω βίζιτες. Δε μπορώ να καταλάβω πώς το όνομά μου και οι φωτογραφίες μου βρέθηκαν στο συγκεκριμένο σάιτ.
Έχω στεναχωρηθεί πολύ και δε θα το αφήσω να περάσει. Είναι πολύ πιθανόν να πήραν τις φωτογραφίες μου από το διαδίκτυο και από τις δουλείες που είχα κάνει στο παρελθόν και να τις ανέβασαν.
Δε γνωρίζω τίποτε και σε λίγη ώρα θα επικοινωνήσω με την υπηρεσία δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος”, δήλωσε η Νταϊάνα σε γνωστό blog.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το προφίλ της στο σάιτ, ήταν εξαιρετικά ακριβές, περιγράφοντας την Νταϊάνα ως Ελληνίδα, 22 ετών, που διαμένει στο Λονδίνο και σπουδάζει υποκριτική. Γεγονός που “δείχνει” ως υπαίτιο κάποιο πρόσωπο που την γνωρίζει προσωπικά.








Πηγη:
radar.gr
 
google.com, pub-2307179205858287, DIRECT, f08c47fec0942fa0